poniedziałek, 1 kwietnia 2013

KOCHANI, part. 2.

Nie wiem, czy robię dobrze, czy źle. Nie wiem, czy po tym wszystkim jeszcze będziecie chcieli mnie znać, czytać moje wypociny, komentować i chwalić. To, co niebawem powiem ciąży mi na sercu już wiele, wiele tygodni, a teraz w końcu dojrzałam do tej decyzji. Pomyślicie sobie "a, dzisiaj prima aprillis, na pewno robi sobie jaja". Nie kochani... To, że ogłaszam to 1 kwietnia, to zwykły zbieg okoliczności. Muszę to w końcu z siebie wyrzucić, inaczej nie dam rady... zawieszam wszystkie blogi. Do odwołania, ale nie wiem kiedy to nastąpi... Jeszcze raz bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że jeśli kiedyś powrócę nadal będziecie chcieli podnosić mnie na duchu i przekonywać, że umiem pisać śmieszne rzeczy i nie tylko. Dzięki tym blogom poznałam wiele osób takich jak ja, którzy kochają siatkówkę ponad życie, marzą o karierze w tym zawodzie, albo pojechaniu na zwykły mecz. Ja jestem taka sama. :) Cieszę się, że przez ten cały czas było Was tyle przy mnie, czekaliście na każdy następny rozdział z niecierpliwością i pytaliście kiedy coś dodam. Nieraz było to uciążliwe, ale potem zdawałam sobie sprawę, że jeśli chcę być lubiana i ceniona, muszę sprostać oczekiwaniom. Mam nadzieję, że ja sprostałam... ;) Jeszcze raz dziękuję za wszystko!
Kocham Was! ♥
Ostatni raz, jak do tej pory, napiszę:
Pozdrawiam, Sissi. ♥

;**************************************************














prima aprilis misiaczki! :* 


26 komentarzy:

  1. Co ?! Nie , nie :( Chociaż dokończ http://me-and-you-belong-together.blogspot.com/ ten oto blog ;p proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jak to?! :o
    Mój guru zaprzestaje pisać?!
    Przecież ty byłaś i z resztą nadal jesteś moim wzorem..
    Teraz powinnam pójść i się powiesić na sznurówce z moich ulubionych trampek.. :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, nie :(( mam wielką, przeogromna nadzieję, że wrócisz do nas z jeszcze z lepszymi pomysłami, chociaż to co pisalas do tej pory to wielka rzecz i talent oraz miłość do siatkówki, no aż się wzruszyłam... i czekam, pewnie nie tylko ja. może dozobaczenia na jakimś meczu. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. taaa a ja jestem Piter i Siurak w jednym :D
    Już mnie tu nie wkręcaj jak z tym, że Karol Kłos do Cuneo się przenosi... ;)
    Poza tym za bardzo się z tym zżyłaś i nie wytrzymałabyś bez blogów! :D:D
    Pozdrawiam ;*
    Olgaaa xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej szkoda. :C Szkoda wielka, kto będzie mnie rozśmieszał? :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Dalej mam wielką nadzieję, że to Prima Aprilis...

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahah dobry żart! ;* :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje , że to tylko Prima Aprilis bo naprawde uwielbiam twoje blogi :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mhm, a Piotr Ż. jest moim bratem (no nie jest, no :cc)
    Ale jakby to ujął mój "braciszek "He he, zabawne" ;D
    Nie wierzę i tyle! ;3
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  11. ej, weź. ja wierzę, że prima aprillis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wierzę, że to żart prima aprilisowy. Nie pogodze się z tym, że zawieszasz :(

    OdpowiedzUsuń
  13. to żart prawda?
    Olka

    OdpowiedzUsuń
  14. o nie nie. Po tym jak się wkręciłam że Dzik będzie grał w Skrze i że mecze finałowe z Podpromia przenoszą się do spodka to ci nie wierze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. To Twoje "prima aprilis misiaczki" znajdujące się na samym końcu, szarym kolorem i do tego przekreślone mówi samo za siebie! ;D

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. A miałam nadzieję , że napiszesz " Prima Aprilis " a tu nic .
    Nie cieszę się z tego powodu , ale rozumiem bo masz swoje życie oprócz blogów .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie nie nabrałaś.Na samym końcu pisze Prima Aprilis misiaczki i przekreślone. ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawie się nabrałam ;D chcesz żebym tu zawału dostała ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do mnie na kolejną notkę : http://nowa-liga-swiatowa.blogspot.com/ Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Sissi nie wiem czy wiesz ale.....Prima Aprillis nie polega na tym, żeby doprowadzać ludzi do zawału! :-D;-) NFZ nic nie poradzi gdy moje serduszko wyląduje na podłodze! :-D;-) Ale widzę, że kawał Ci się udał bo niektóre chcą iść się powiesić :-D;-)
    Udam, że to co napisałaś to prawda...
    Nie Sissi błagam nie rób tego!! My cię tu potrzebujemy jak tlenu! :-D;-) To wokół Ciebie kręci się Ziemia! :-*;-) Jesteś jak...kometa oświetlająca swym blaskiem mroczne niebo, jak światełko w tunelu! :-D:-* ( To są skutki brzydkiej pogody i siedzenia w domu :-P)
    Marta♥

    OdpowiedzUsuń
  21. HAHAHAHAHAHAH, DOBRE ;d Jeszcze starą babcią nie jestem i zauważyłam skreślone 'Prima Aprillis misiaczki' Chyba nie przypadkowo napisane niewidocznie........ Ale szacunek za to że udało Ci się mnie wkręcić na początku, bo dochodziłam co jest grane przez ok. 1O min ;> Pozdrawiam i 3maj się ciepło : *

    OdpowiedzUsuń
  22. Nabralas mnie przyznaje...... Dopiero w koment. Zobaczylam ze to wszystko to zart ale i tak zrobilo mi sie smutno bo chciqlas mnie wkrecic foch forever( ale i tak bede czytala twoje blogi)

    OdpowiedzUsuń
  23. No bez jajec, kurde! :P
    Dziś nie ufam nikomu dlatego nie obraź się... Jak Cię lubię, tak Ci nie wierze :D <3

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie możesz nam tego zrobić !

    OdpowiedzUsuń