niedziela, 31 marca 2013

KOCHANI!

Przepraszam, że wcześniej nie złożyłam Wam życzeń, ale nie miałam okazji, gdyż myślałam, że w ten wolny od szkoły czas naskrobię rozdział, ale mój plan zakończył się porażką. :c


Mamy adekwantego do sytuacji Miśka. : ) 
Z okazji świąt Wielkiej Nocy życzę Wam moi kochani czytelnicy duuużo, dużo zdrowia, bo przecież ono jest najważniejsze, spełnienia najskrytszych marzeń, abyście w poniedziałkowy ranek obudzili się bez śniegu w łóżku, mega pysznych pyszności na stole i rodzinnej atmosfery przez cały rok. ♥ 
Pit, chcesz coś dodać?

Wstydzę się...

Trudno, musicie zadowolić się życzeniami ode mnie.  : )) 

A! I jeszcze mam jedno podziękowanie. 
JUŻ DAWNO PYKNĘŁO NAM 100 TYS. WYŚWIETLEŃ! JESTEŚCIE MEGA! ; *** Dziękuję. ♥♥♥ 

Idźcie cieszyć się sernikiem dalej, bo ja też idę. :D
Do przeczytania! ;*
Pozdrawiam, Sissi. ♥ 

8 komentarzy:

  1. Hahahahaha Piotruś! :D hahahhahahaha
    Nie wstydzimy się, jesteś między swoimi! :D
    A Kubiak taki kozak? Już kolanko nie boli?;P
    Ja znowu nie na temat xd
    Kasieńka wesołych, spokojnych, OBJEDZONYCH (jest takie słowo?;>) świąt Ci życzę! ;*
    Ja mam niestety sernikowstręt od kilku lat także innym się zadowolę :D
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. hahhahahahha :D Szczerze się jak głupi do sera .. tzn do monitora xD
    świetne życzenia ! Życze Ci tego samego i żeby jedzenie poszło w cycki xD
    Ps. Nie lubię sernika :<

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju , jakie życzenia . *.*
    Wesołych . ; *
    Jesteś świetna i te twoje rozdziały . CUDEŃKO . ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezus Maria, ja już się tu wystraszyłam, że jakąś zawiechę robisz, czy coś, jak tylko zobaczyłam nagłówek :D
    Wzajemnie! ;3
    Pozdrawiam, RudyKojot ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz nastepny rozdział plis :(

    OdpowiedzUsuń